Kariéra
Potten & Pannen – Staněk je od roku 1992 lídrom na trhu s prémiovými kuchynskými a domácimi potrebami renomovaných svetových značiek. Sme jedným z popredných slovenských a českých hráčov s prémiovými kuchynskými produktami a produktami pre outdoor a šport. Našou víziou je zasvätiť širokú verejnosť nielen do sveta kulinárskeho umenia, ale aj do sveta aktívneho životného štýlu.
Okrem toho sme distribútorom a predajcom prémiových potrieb pre domácich miláčikov nemeckej značky Hunter, ktorá je medzi majiteľmi psov dobre známa a obľúbená.
V Potten & Pannen – Staněk sa riadime heslom Kitchen is for dancing. Našim cieľom je zasvätiť širokú verejnosť do sveta kulinárskeho umenia a priniesť špičkovú kvalitu do každej kuchyne. Stotožňuješ sa s tým aj ty? Tak potom čítaj ďalej.
V našom portfóliu sa nachádza viac ako 40 svetových značiek najvyššej kvality. Naše meno staviame na prémiovosti, ale zároveň sme tu aj pre ľudí, ktorí o hodnotách do ktorých investujú premýšľajú a vnímajú ich trvácnosť a reálnu funkčnosť.
Informácie o pracovnom mieste:
Sales Manager (so zameraním na retail / e-tail segment)
Miesto práce: Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: 1. 4. 2022
Mzdové podmienky (brutto): 1 150 - 2 700 EUR/mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Čo od Teba očakávame:
- Hľadáme toho, kto sa neuspokojí s tým, čo je tu už zabehnuté. Priebojníka, ktorý sa nebojí opustiť staré, nefunkčné koncepty ale nájde alebo vytvorí nové kanály. Produkty máme a vďaka tvojmu nasadeniu ich chceme dostať ďalej.
- Portfólio zákazníkov z oblasti food a non-food už máme. Tvojou úlohou bude starostlivosť o nich, ich rozvoj, servis a aktívna komunikácia (novinky, cenové a promo ponuky, objednávky, listing, a pod.)
- Hľadanie nových príležitostí u existujúcich a potenciálnych zákazníkov
- Sledovanie ziskovosti zverených zákazníkov
- Analýza trhového potenciálu a konkurenčnej aktivity
- Privítame, ak už máš skúsenosti s B2B
Zamestnanecké výhody, benefity
Zamestnaním u nás získaš:
- Zaujímavú a pestrú prácu v priateľskom kolektíve v spoločnosti pohybujúcej sa v oblasti prémiových produktov nielen pre vybavenie kuchyne
- Profesijný a osobnostný rozvoj
- Motivujúce finančné ohodnotenie a bonusy
- Firemné vozidlo aj na súkromné účely
- Zamestnanie na plný úväzok, pri ktorom budeš tráviť prevažnú časť svojho pracovného týždňa v teréne u zákazníkov
- Kancelárske zázemie v širšom centre Bratislavy
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo si so sebou prinesieš:
- Pozitívny prístup k zákazníkom a obchodu
- Zodpovednosť, orientáciu na cieľ a jeho doručenie
- Logický úsudok a chuť doťahovať veci do konca
Ak Ťa naša ponuka zaujala a myslíš si, že tým koho hľadáme si práve Ty, neváhaj nám zaslať svoj životopis (michaela.hornanska@pottenpannen.sk). Tešíme sa na Teba!
Špecialista podpory zákazníkov
V súčasnej chvíli rozširujeme tím v office zázemí. Hľadáme osobnosť, ktorá má starostlivosť o zákazníkov vo svojej DNA, má rada ľudí a spokojnosť zákazníka je pre ňu na prvom mieste. Tímového hráča, ktorý sa nebojí e-mailu, telefónu ani chatu. Človeka, ktorý nám pomôže riešiť priania a potreby našich zákazníkov.
Miesto práce: Prievozská, Bratislava
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: ihneď / dohodou
Mzdové podmienky (brutto): 1 200 - 1 500 EUR/mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Čo od Teba očakávame:
- Spracovanie a evidencia obchodných prípadov od prijatia objednávky po fakturáciu a operácie s tým súvisiace
- Vystavovanie daňových dokladov a faktúr, kontrola ich úhrady
- Administratívne práce spojené s chodom zákazníckeho oddelenia
- Komunikácia s veľkoobchodnými zákazníkmi prostredníctvom e-mailu a telefónu
- Komunikácia s obchodnými manažérmi
- Spracovanie a evidencia reklamácií od ich prijatia až po finálne doriešenie a operácie s tým súvisiace v súlade s reklamačným poriadkom
- Práca s informačným systémom
Zamestnanecké výhody, benefity
Zamestnaním u nás získaš:
- Zaujímavú a pestrú prácu v priateľskom kolektíve v spoločnosti pohybujúcej sa v oblasti prémiových produktov
- Stabilnú firmu, ktorá sa na trhu pohybuje už 30 rokov
- Profesionálny a osobný rozvoj
- Možnosť nástupu ihneď
- Kvartálne odmeny podľa Vášho výkonu
- Firemné benefity (Výučbu angličtiny priamo vo firme, kartu Multisport, zaujímavé zamestnanecké zľavy)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
- Fakturácia - Mierne pokročilý
- Hospodárska korešpondencia - Základy
- Skladové hospodárstvo - Mierne pokročilý
- Microsoft Excel - Pokročilý
- Microsoft Word - Mierne pokročilý
- Microsoft Outlook - Pokročilý
- Microsoft Windows - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo od Vás očakávame?
- Nezaobídete sa bez prozákazníckeho prístupu a chuti posúvať veci vpred
- Odolnosť voči stresu by Vám mala byť vlastná, pretože na zákazníckom oddelení sa neustále niečo deje
- Starostlivosť, cit pre detail a dôslednosť sú pre Vás samozrejmosťou
- Orientujete sa na výsledok, máte chuť doťahovať veci do konca
- Ste tímový hráč a nebojíte sa opýtať/poradiť ostatným
- Ovládate prácu na PC, máte skúsenosť s internými programami a užívateľskú znalosť MS Office, prípadne trpezlivosť sa všetko naučiť
- Základné povedomie o finančnom účtovníctve a faktúrach je výhodou, nie však podmienkou (radi Vás všetko naučíme, stačí chcieť)
Ak Ťa naša ponuka zaujala a myslíš si, že tým koho hľadáme si práve Ty, neváhaj nám zaslať svoj životopis (michaela.hornanska@pottenpannen.sk). Tešíme sa na Teba!