Platba a dodanie tovaru


Platba

Tovar môžete v súčasnosti zaplatiť týmito spôsobmi:

  • kartou online cez platobnú bránu GoPay 
  • online prevodom na náš bankový účet prostredníctvom platobnej brány GoPay
  • dobierkou

Kartou online 
Platba kartou je bezpečná:

  • pri akceptácii platobných kariet 3D-Secure riešenie – najmodernejšiu aplikáciu kartových Asociácií MasterCard a Visa umožňujúce bezpečné platby kartou na internete,
  • údaje z vašej platobnej karty zadávate priamo banke,
  • nikto z našich zamestnancov nemá prístup k údajom o vašej platobnej karte,
  • prenos dát sa uskutočňuje prostredníctvom zabezpečeného protokolu HTTPS, ktorý tieto informácie šifruje.

Pokiaľ sa rozhodnete za vybraný tovar/služby zaplatiť Vašou platobnou kartou, označte druh platobnej karty.  Potom budete presmerovaný do našej spracovateľskej banky, ktorá Vás vyzve k zadaniu údajov o karte: číslo platobnej karty, dátum ukončenia platnosti karty, a CVV2/CVC2 – posledné trojčíslie predtlačené na podpisovom prúžku Vašej karty.
Tieto informácie zadávate priamo do platobnej stránky spracovateľskej banky, ktorá zabezpečí nerozlúštiteľný zakódovaný prenos dát a nám len oznámi výsledok autorizácie a tým dáva  pokyn k vybaveniu objednávky. Týmto je odstránená možnosť zneužitia Vašej platobnej karty subjektom, od ktorého si tovar kupujete a voľného prenosu nechránených dát na verejnej počítačovej sieti. O výsledku transakcie ste informovaný e-mailom. Prítomnosť log Verified by Visa kartovej asociácie Visa a MasterCard Secure Code kartovej asociácie MasterCard zaručuje bezpečnú platbu v našom internetovom obchode. 

Pokiaľ nám banka nepotvrdí platbu Vašou kartou, môže to byť z nasledujúcich dôvodov:

  • Údaje o platobnej karte neboli vyplnené správne.
  • Vaša karta nemá povolené pre transakcie na internete. V tomto prípade je nutné sa obrátiť na Vašu banku.
  • Na účte nie je dostatok finančných prostriedkov alebo ste už vyčerpali limit pre internetové transakcie.

Online prevodom

Prostredníctvom platobnej brány GoPay môžete vykonávať rýchle bankové prevody priamo zo svojej banky. 

Banky, ktoré podporujú online prevod (čiastku máme okamžite na účte a kompletná zásielka je okamžite odoslaná):

  • Tatra Banka (TatraPay), VÚB Banka (VÚB banka), UniCredit (UniPlatba) , Slovenská sporiteľňa   (Sporopay) , Poštová Banka (Poštová Banka)

Banky podporujúce len offline bankový prevod (zvyčajne trvá 1 pracovný deň, kým sa pripíše na náš účet):

  • OTP Banka, Prima banka, Citibank, Fio, ING Bank, mBank, J&T Banka, Oberbank, Privatbanka, BKS Bank

Platobná brána GoPay umožňuje aj klasický bankový prevod, platobné údaje (účet predávajúceho č. 9691442/5500, vedený u Raiffeisenbank a.s., IBAN CZ4055000000000009691442 ) dostanete v prostredí brány po dokončení objednávky výberom možnosti "Online bankový prevod" a výberom metódy "Iné".

Google Pay a Apple Pay 

Ďalšou možnosťou on-line platby je Google Pay. Údaje svojej platobnej karty si nahráte do Googlu, pri následnom platení odovzdá Google údaje platobnej bráne a brána platbu dokončí bez toho, aby ste pri sebe museli mať platobnú kartu.

V prípade Apple Pay nahráte platobné údaje do Apple Wallet, ktorý následne odovzdáva údaje platobnej bráne. Táto funkcia je k dispozícii iba cez webový prehliadač Safari a na zariadeniach, ktoré takéto platby umožňujú (Apple zariadenia, ktoré disponujú funkciou Touch ID alebo Face ID). Pokiaľ sa na bránu dostanete z iného zariadenia či prehliadača, budete môcť vykonať úhradu ručným zadaním čísla karty.

Dobierkou

Kompletná zásielka Vám bude zaslaná na dobierku. Platba bude vykonaná u zákazníka. Platbu je možné vykonať platobnou kartou alebo v hotovosti u dopravcu.

Dodanie Tovaru

1) Osobný odber - Slovak Parcel Service

Tovar si môžete vyzdvihnúť na jednom z viac ako 1000 miest Slovak Parcel Service.

  • V e-shope si vyberte spôsob doručenia Slovak Parcel Service.
  • Vyberte si z viac ako 1 000 výdajných miest.
  • Zásielku si môžete vyzdvihnúť do 7 dní od prijatia SMS/e-mailu .
  • Zoznam výdajných miest nájdete tu.

2) Doručenie dopravcom (PPL, GLS)

Po obdržaní objednávky Vám automaticky zasielame e-mail s rekapituláciou objednávky. Pokiaľ je pri niektorom z objednaného tovaru uvedené, že "na objednávku", budeme Vás informovať o termíne, v akom sme tovar schopní dodať a dohodneme presnú realizáciu Vašej objednávky (zvyčajne 4-8 týždňov).

Objednávka je pre obe zmluvné strany záväzná v prípade, že predávajúci zašle kupujúcemu e-mail s potvrdením jeho objednávky. Vyhradzujeme si právo odmietnuť objednávku, v prípade, že nemôžeme zabezpečiť dodávku tovaru. O tejto skutočnosti Vás budeme informovať elektronickou poštou, telefónom alebo faxom. Tovar expedujeme nasledovne:

Tovar "na sklade" - ak sú všetky objednané produkty označené ako "na sklade", štandardne ich odosielame do 24 hodín.

Tovar "na objednávku" - tieto výrobky nie sú v danom čase na sklade, objednáme pre vás tovar od výrobcu a na základe informácií od dodávateľa určíme presný termín dodania (zvyčajne 4-8 týždňov).

Doručenie zásielky:

  • Vodič vás bude v deň doručenia telefonicky kontaktovať, aby dohodol podrobnosti doručenia, oznámil vám približný čas doručenia, výšku dobierky a ďalšie možné podrobnosti.
  • Zásielku vám zvyčajne doručíme v pracovných dňoch v rozmedzí 8-18 hodín (presný čas doručenia nie je možné ovplyvniť, ale je možné ho upresniť po kontaktovaní vodiča). V prípade nedoručenia zásielky zanecháme oznámenie a pokúsime sa doručiť zásielku znova nasledujúci pracovný deň.
  • Hmotnosť balíka je obmedzená na 30 kg.
  • Zásielka bude doručená 2 -3 pracovné dni po prevzatí zásielky dopravcom.

Prevzatie a reklamácie:

  • Pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky – zjavnú chybu (poškodenie obalu) je potrebné ihneď oznámiť. Zásielku je tak možné prevziať aj s touto vadou bez obavy s následným uplatňovaním prípadnej škody.
  • Obsah zásielky skontrolujte v pokoji aj po odchode vodiča, vodič nečaká na kontrolu obsahu pri odovzdávaní - skryté vady je možné nahlásiť do 3 dní od prevzatia zásielky a vyžiadať si protokol o škode.