Ako reklamovať

Reklamácie:  +420 725 855 605, e-mail: reklamacie@pottenpannen.sk

Sme tu pre vás:  Pon - Pia 8:00 - 16:00, 

Niekedy sa môže stať, že sa tovar poškodí, alebo s ním nie ste z nejakého dôvodu spokojní a chcete ho vrátiť. Mrzí nás, keď sa to stane, pretože je to pre Vás nepríjemnosť. Nižšie popisujeme, ako takúto vec napravíme:

Rozlišujte prosím tieto stavy, aby sme sa vyhli nedorozumeniam:

  • Reklamácia tovaru - bol Vám dodaný tovar, ktorý podľa vás vykazuje výrobné chyby.
  • Reklamácia dodávky - bol Vám dodaný iný tovar, než ste si objednali.
  • Vrátenie tovaru - tovar chcete z ľubovoľného dôvodu vrátiť (nepáči sa vám ako vyzerá v skutočnosti atď.). Na to Vám garantujeme právo po dobu tridsiatich dní od doručenia tovaru.

Stačí ho primerane zabaliť a odoslať na našu adresu späť spolu s číslom objednávky a informáciou o čísle účtu, kam vám máme vrátiť peniaze. Bude Vám vratená suma, ktorú ste zaplatili za tovar.

  • vrátený tovar nesmie byť použitý, poškodený alebo inak znehodnotený
  • nakupujúci doručí vrátený tovar poštou na vlastné náklady na adresu predajcu s vyplneným formulárom na odstúpenie od kúpnej zmluvy
    (Hopi s.r.o., Potten & Pannen – Staněk group, a.s., Hala H2, Zděbradská 74, 251 01  Jažlovice Říčany, Česká republika).

Vrátenie tovaru - do 30 dní

U nás kúpený tovar môžete do 30 dní odo dňa doručenia bez udania dôvodu vrátiť.

Upozorňujeme na nasledujúce skutočnosti:

  • Vrátený tovar nesmie byť použitý, poškodený alebo inak znehodnotený.
  • Kupujúci doručí vrátený tovar osobne alebo poštou na vlastné náklady na adresu predávajúceho.
  • Ak bolo dodanie zakúpeného tovaru sprevádzané dodaním darčeka alebo inej a cenovej výhody, musí sa vrátiť aj darček/cena.
Ak je tovar poškodený alebo použitý, alebo ak je poškodený obal (alebo úplne chýba), vrátenie peňazí môže byť primerane znížené alebo vo výnimočných prípadoch môže byť vrátenie peňazí odmietnuté.

Ako a kde vrátiť tovar (pri odstúpení od kúpnej zmluvy)?

Tovar odošlite primerane zabalené na našu adresu:
Hopi s.r.o., 
Potten & Pannen – Staněk group, a.s., Hala H2
Zděbradská 74
Jažlovice Říčany

251 01
Česká republika


Pripojte prosím kontaktné údaje, číslo objednávky a informácií o čísle účtu, kam Vám máme vrátiť peniaze.

Použite prosím formulár (547 kB) pre vrátenie zakúpeného tovaru - odstúpenie od kúpnej zmluvy .

 

Rezervácia na predajni

Rezerváciou tovaru nedochádza k uzatvoreniu kúpnej zmluvy ani k objednaniu tovaru. Na základe rezervácie dôjde len k rezervácii tovaru na príslušnej predajni Potten & Pannen - Staněk. K uzatvoreniu kúpnej zmluvy dôjde až zakúpením tovaru na príslušnej predajni Potten & Pannen - Staněk.
To znamená, že pri kúpe rezervovaného tovaru nevznikajú práva a povinnosti stanovené v Občianskom zákonníku pre prípad uzatvorenia kúpnej zmluvy tzv. prostriedky komunikácie na diaľku, okrem iného ani právo kupujúceho na odstúpenie od kúpnej zmluvy v zákonnej 14dňovej lehote.

Reklamácia tovaru

Ihneď po dodaní tovaru, prosím, skontrolujte, či prišiel v poriadku a v očakávanej kvalite. V prípade, že má zásielka/tovar nejaké vady, vopred sa Vám ospravedlňujeme za komplikácie. Nižšie nájdete konkrétne informácie k ďalšiemu postupu.

A) Reklamácia tovaru (tovar má výrobné vady)

Pokiaľ sa v priebehu záruky na tovare objaví vada, ktorá je z Vášho pohľadu výrobná, uvádzame nižšie spôsob, ktorým môžete postupovať pri reklamácii tovaru.

Podľa typu reklamácie sa jedná o „reklamáciu tovaru v záručnej lehote“. Pozor! Reklamovať nemožno opotrebenie tovaru, napríklad otupenie nožov (otupené nože si môžete nechať prostredníctvom nás znovu nabrúsiť u výrobcu).

Pre uplatnenie reklamácie využite, prosím, tento reklamačný formulár (560 kb). Odošlite ho spoločne s tovarom a priloženou faktúrou/účtenkou na náš sklad, viď nižšie. Pri reklamácii tovaru na predajniach Potten & Pannen - Staněk s Vami personál predajne reklamačný protokol vyplní na mieste.

Ako doručiť reklamovaný tovar?

1. Kontaktujte nás (tel.: +420 725 855 605, e-mail: reklamacie@pottenpannen.sk) a my objednáme prepravcu, ktorý u Vás tovar vyzdvihne a doručí späť k nám.

2. Reklamovaný tovar odošlite zabalený na našu adresu:

Hopi s.r.o.
Potten & Pannen – Staněk group, a.s., Hala H2
Zděbradská 74
251 01 Jažlovice – Říčany
Česká republika

Pozn.: V prípade uznania oprávnenosti reklamácie Vám budú primerané náklady na poštovné preplatené.

3. Reklamovaný tovar prinesiete na ktorúkoľvek predajňu Potten & Pannen – Staněk (personál predajne neposudzuje oprávnenosť reklamácie, ale iba sprostredkováva odovzdanie reklamovaného tovaru na posúdenie).

B) Reklamácia doručenia (tovar prišiel rozbitý dopravou)

V prípade, keď zásielka javí viditeľné známky poškodenia (napr. porušený kartón, cinkanie skla a pod.), nepreberajte ju. Balíček sa nám vráti späť a my Vás budeme kontaktovať s návrhom riešenia.

Pokiaľ poškodenie dopravou zistíte po rozbalení, prijmite, prosím, naše ospravedlnenie a informujte nás o situácii na tel. +420 725 855 605 alebo e-mailom reklamacie@pottenpannen.sk .

K reklamácii, prosím, pripojte číslo Vašej objednávky.

Prosím, aby ste zdokumentovali a vyhotovili nasledujúce fotografie, ktoré sú veľmi dôležité pre ďalšie riešenie reklamácie:

  • 2x prepravný kartón,
  • štítok dopravcu + prípadnú samolepku s označením „krehké“,
  • spôsob balenia vrátane vnútorného obalového materiálu,
  • poškodený tovar.

Upozorňujeme Vás na špecifické podmienky na uplatnenie reklamácie u jednotlivých dopravcov, kedy je potrebné nahlásiť reklamáciu čo najskôr po zistení poškodeného tovaru:

  • DHL – nahlásenie do 5 dní od doručenia,
  • DPD – nahlásenie do 5 dní od doručenia,
  • PPL – nahlásenie do 5 dní od doručenia.

V nadväznosti na Vašu správu Vám zašleme náhradný tovar alebo sa spoločne dohodneme na ďalšom postupe.

C) Reklamácia množstevná (dorazil iný tovar, tovar nedorazil, dorazil tovar navyše)

Pokiaľ Vaša zásielka neobsahuje tovar, ktorý ste si objednali, prosím, dajte nám čo najskôr vedieť na tel.: +420 725 855 050 alebo e-mail: info@pottenpannen.sk. Dohodneme sa, ako budeme túto záležitosť ďalej riešiť.