Ako reklamovať

Infolinka: tel.: +421 907 957 160, e-mail: info@pottenpannen.sk

Reklamácia: +420 272 111 950, e-mail: reklamace@pottenpannen.cz

Sme tu pre vás: Pon - Pia 8:00 - 16:00, 

Niekedy sa môže stať, že sa tovar poškodí, alebo s ním nie ste z nejakého dôvodu spokojní a chcete ho vrátiť. Mrzí nás, keď sa to stane, pretože je to pre Vás nepríjemnosť. Nižšie popisujeme, ako takúto vec napravíme:

Rozlišujte prosím tieto stavy, aby sme sa vyhli nedorozumeniam:

  • Reklamácia tovaru - bol Vám dodaný tovar, ktorý podľa vás vykazuje výrobné chyby.
  • Reklamácia dodávky - bol Vám dodaný iný tovar, než ste si objednali.
  • Vrátenie tovaru - tovar chcete z ľubovoľného dôvodu vrátiť (nepáči sa vám ako vyzerá v skutočnosti atď.). Na to Vám garantujeme právo po dobu tridsiatich dní od doručenia tovaru.

Vrátenie tovaru

U nás zakúpený tovar môžete do tridsiatich dní odo dňa prevzatia tovaru vrátiť, (poprosíme Vás o udanie dôvodu, aby sme vedeli do budúcna zlepšiť naše služby i tovar). Stačí ho primerane zabaliť a odoslať na našu adresu späť spolu s číslom objednávky a informáciou o čísle účtu, kam vám máme vrátiť peniaze. Bude Vám vratená suma, ktorú ste zaplatili za tovar vrátane poštovného (ak bolo platené).

Pamätajte na nasledujúce:

  • vrátený tovar nesmie byť použitýpoškodený alebo inak znehodnotený
  • nakupujúci doručí vrátený tovar poštou na vlastné náklady na adresu predajcu
    (Potten & Pannen - Staněk group, a.s., Obchodní 110, Čestlice, 251 01, Česká republika)

Pokiaľ bude tovar poškodený či použitý, môže vám byť vrátených menej peňazí alebo byť vrátenie odmietnuté.

Ako a kam vrátiť tovar (pri odstúpení od kúpnej zmluvy v lehote 30 dní)?

Tovar odošlite primerane zabalené na našu adresu: 
Potten & Pannen - Staněk group, a.s., Obchodní 110, Čestlice, 251 01. Česká republika
Pripojte prosím kontaktné údaje, číslo objednávky a informácií o čísle účtu, kam Vám máme vrátiť peniaze (využiť môžete aj formulár pre vrátenie zakúpeného tovaru - odstúpenie od kúpnej zmluvy).

Reklamácia tovaru

Prosíme vás, aby ste ihneď po dodaní tovaru skontrolovali, či tovar prišiel v poriadku a v kvalite, akú ste si objednali. Pokiaľ nie, okamžite nás kontaktujte (do 48 hodín po doručení tovaru, najlepšie e-mailom) a uveďte číslo vašej objednávky (je na faktúre pri dodávke) a zašlite fotografie poškodenia- takýto tovar Vám bude vymenený kus za kus obratom poštou. Takejto reklamácii hovoríme Reklamácia tovaru pri doručení.

Jeden z dôležitých krokov pri uznaní reklamácie je hlavne fotodokumentácia! Tú je potrebné urobiť ak je tovar poškodený prípadne rozbitý.

Pokiaľ sa v priebehu záruky na tovar (zo zákona dva roky, u niektorého tovaru môže byť záruka predĺžená) vyskytne na tovare chyba, ktorú považujete za výrobnú, pozrite sa, či ste dostali s dodávkou zvláštny Záručný list. Na ňom je popísaný postup reklamácie - tou môže byť napríklad doručenie tovaru do autorizovaného servisu. Pokiaľ  žiadne zvláštne inštrukcie k tovaru neboli, alebo už ste ich niekam založili, kontaktujte nás a dohodneme spôsob vybavenia vašej reklamácie. Počas záručnej doby máte právo na bezplatné odstránenie vady po doručení tovaru vrátane príslušenstva a po predložení dokladu o zaplatení. Tovar zaslaný formou dobierky nebude prevzatý.

Takejto reklamácii hovoríme Reklamácia tovaru v záručnej lehote. Pozor: reklamovať nie je možné opotrebenie, napríklad otupenie nožov atď.

Pre uplatnenie reklamácie využite, prosím, reklamačný formulár (656 kb). Tento zašlite spoločne s tovarom.

O výsledku reklamácie Vás budeme informovať bezprostredne po ukončení reklamačného konania a to telefonicky a zároveň e-mailom, resp. Vám bude doporučene zaslaný reklamačný protokol.

Reklamácia dodávky

Poslali sme Vám niečo iné? Prijmite prosím naše ospravedlnenie a informujte nás o situácii na kontaktných údajoch. Podľa toho, čo sa stalo, sa dohodneme, ako situáciu vyriešiť.