Parametre a popis
Parametre
Rozmery (h × v × š) | 0 × 0 × 0 cm |
Hmotnosť | 0,403 kg |
Druh vône | sladké vône |
Popis
Darčekové balenie na pohodlný začiatok s lampami a parfumami Maison Berger Paris obsahuje červenú lampu Alliance a interiérový parfum Pomaranč a škorica 250 ml. Tento parfum vás povzbudí a zahreje na duši. Hlavu parfumu tvorí šťavnatý pomaranč okorenený ďumbierom (zázvorom), ktorý prechádza do výrazného srdca z tonkových bôbov, muškátového orieška a škorice. Základom parfumu je potom vanilka, kokos a pižmo.
Produkt nájdete pod
Dlhý popis
Maison Berger Paris darčekové balenie: katalytická lampa Alliance červená + Pomaranč a škorica, 250 ml
Darčekové balenie je ideálne na ľahký úvod do sveta interiérových parfumov a katalytických lámp známej francúzskej značky Maison Berger Paris. Obsahuje katalytickú lampu Alliance v červenom vyhotovení a aj 250 ml interiérového parfumu Pomaranč a škorica. Súčasťou balenia je aj patentovaný kahan s bavlneným knôtom, uzáver lampy a robustná ochranná korunka.
Katalytická lampa Alliance bola vyrobená s objemom 430 ml z hrubostenného skla v hladkom dizajne s oblými hranami. Dizajn lampy z pera Armanda Delsola pripomína štýl art deco, jej hladký povrch je však pomerne univerzálny, a teda vhodný do väčšiny interiérov. Dizajnéri vychádzali z tvaru obdĺžnika, ktorý prekvapivo premenili na jednej strane lampy na polkruh. Modernitu celku dodáva postupne sa stmavujúca výrazná červená farba flakónu. Robustná lesklá korunka lampy je vyrobená zo zliatiny kovov striebornej farby.
- Katalytická lampa Alliance od Maison Berger Paris
- Vyrobená z hrubostenného sčasti priehľadného červeného skla
- Elegantná korunka rovného tvaru striebornej farby
- Patentovaný katalytický systém Maison Berger Paris
- Know-how francúzskej značky s históriou staršou ako jedno storočie
- Čistí vzduch od nepríjemných pachov a príjemne prevonia domácnosť
- Maximálny objem lampy: 430 ml, výška: 12,5 cm, šírka: 7,2 cm, dĺžka: 9,5 cm
- Súčasťou balenia je: patentovaný kahan s knôtom
- V ponuke veľký výber parfumovaných i funkčných náplní do lámp
Náplň do katalytickej lampy Pomaranč a škorica, 250 ml

Interiérový parfum Pomaranč a škorica, príjemná ovocná vôňa so štipkou korenia, je ideálnym životabudičom na krásne zimné večery. Vo vysokých tónoch sa mieša svieži sladký pomaranč s koreneným ďumbierom (zázvorom). Vôňa postupne prechádza do stredných tónov zohraných z nôt škorice, muškátového orieška a tonkových bôbov. V nízkych tónoch parfumu vás očarí kokos, sladká vanilka a hrejivé pižmo.
Tóny parfumu Pomaranč a škorica
- Hlava: ďumbier (zázvor), pomaranč
- Srdce: tonkové bôby, muškátový oriešok, škorica
- Základ: kokos, vanilka, pižmo
Interiérové vône Maison Berger Paris
Interiérové parfumy pre patentovaný katalytický systém lámp Maison Paris Berger sú vytvárané v úzkej spolupráci so špecialistami z francúzskeho mesta Grasse, mekky parfumérstva. Výhodou celého systému je, že neprekrýva nechcené pachy, ale rozkladá nežiaduce molekuly zápachu pri kontakte s horákom. Bonusom je potom príjemne prevoňaná domácnosť. Na popasta.sk si môžete vybrať hneď z niekoľkých veľkých skupín parfumov. Nájdete u nás vône ovocné, kvetinové, svieže, sladké či orientálne, ale aj vône čistoty alebo funkčné náplne, ktoré slúžia na úpravu intenzity parfumov či na odpudzovanie komárov.
Video návod ako začať s vaším aróma rituálom
O značke Maison Berger Paris
Značka Maison Berger Paris, sídliaca v samom srdci Normandie, je známa vďaka svojim dizajnovým katalytickým lampám a aróma difuzérom. V jej rozširujúcom sa sortimente nájdete aj vonné sviečky a difuzéry do auta. História tejto 100 % francúzskej značky siaha až do roku 1898, kedy francúzsky lekárnik Maurice Berger vyrobil prvú katalytickú lampu na čistenie nemocničných sál. Lampa Berger bola neskôr pre svoj inovatívny proces čistenia vzduchu patentovaná. Koncept lampy bol medzičasom inovovaný a dnes ponúka okrem dekoratívnej funkcie predovšetkým jedinečné možnosti čistenia vzduchu a zároveň aj prevoňanie domácností. Maison Berger Paris dosahuje so svojimi katalytickými lampami medzinárodné úspechy a kvôli obľube širokej verejnosti exportuje do viac ako 50 krajín sveta.